CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Welcome STALKERS!

Jul 11, 2010

Pitty, pitty, pitty of u looser :p

How can I forgot that ur such a famous bitch in this place. oh oh well syg for ur information la kan. I and EX-BOYFIE u tu saje nak kenakan u. u think I didn't know about all the messages ? well cheap girl all the messages yang u dapat pagi tu I yang tulis. Tak kan la u tak kenal writing boyfie u tu syg? how STUPID u are . chill chill ok :) baru ayat sikit cakap rindu, sayang, love u dah CAIR . nak aku show messages-messages kau ke makcik oiii . Dulu ada seekor minah nama sama je dengan nama awak, betina tu murah jugak !! HAHAHA :) aku rasala kan nama macam kau ni memang sesuai la di panggil "MURAH"


Btw peoples, boleh ke u accept someone tu yang u baru kenal and u tak 100% tahu background dia to be your boyfriend ?? and that time the guys tengah ada krisis with his girlfie. tak ke u rasa u ni dipergunakan untuk dia hilangkan rasa boring, sedih and so on? si BUNGA, tak ke awak tu murah sangat, senang gila kan accept orang. how desperate u are honey. u're too childish baby, sedar lah tu. salah ke ape yang I cakap ni?? you sedih + sakit hati + kecewa kan dia tinggal kan u. u deserve all this sayang.


 Next time I messages u lagi ok ! yelah nak hilangkan rasa sedih u tu. I pujuk la u cakap sayang, rindu, tak boleh hilang u. BODOH SANGAT LA AWAK NI BUDAK KECIK !
 

Hell yes, wanna play with me girl ? let's start it :) u don't know me well baby. come come let's meet up, nak kenal I macam mane. AKU NAK KAN KAU, AKU NAK JUMPA KAU. u nak cakap ape time tu u cakap ok! setakat kat blog ni alahai boleh la.


Kau hapuskan semua yang kita bina(bkn dye yg hapuskan,tp sorg insan yg xdkenali)

kau cakap kau tak tujukan ni untuk aku eh. Meh sini aku tunjukkan sikit :



PERGILAH "H _ _ _ _"
Kosong hidupku tanpamu
Cermin ku membayang bayanganmu
Pameran kasih ku layu
Tiada dirimu tiada untukku
Tinggalkan ku dalam anganmu
Sakitku mencintaimu
Deritaku merinduimu
Lemah hati menginginkanmu
Kau hilang terus kau menyepi (tp dye xmhlg pon..stil ade)
Tewasku bila ku ketahui
Berita kau sudah berpunya
Hancur hatiku
Berkeping-keping jadinya
Hilangku bukan kerana cinta (sy lom nk hlg lg)
Hilangku bukan untuk menyeksa
Bagiku semua tiada berharga
Biarku telan semua derita
Pergilah kau pergi dariku (dr aku nk lpskan dye pergi)
Biarku ku jalani hidup tanpamu
Tiada cinta dan kasihmu
Meski hati merelai (hati aku still lom merelakan)
Mati hariku di kotak sepi
Di situ kau mula mahu mengenalinya
Langkahku songsang telah ku sedari
Semula ku hias kau jauh dah pergi(dye lom pegi)
Putus komunikasi kau elakkan diri (xlost cntct pon)
Ku mencari jalan kembali kau mahu terus pergi(ini tblik,dye xmahu aku pegi)
Ku ingatkan kau memori kau tutupkan telinga
Nyata tiada kita tiada jalan penyambungnya
Ya Allah maha pemurah dan maha pencipta
Terima kasih atas pertemuan antara aku dan dia
Jika nyata bukan dia pemilik tulang rusukku
Kikiskanlah pesonanya dari kedua mata
Dengan segala kelebihan dan kekurangan yang ada
Bahagiakanlah mereka berdua ku doakannya
PadaMu ku pohon sucikan hatiku
Sehinga dapat melaksana kehendak dan rencanaMu



H tu untuk siapa bodoh ?

No comments: